با بیمه بیماری های سخت می توان سبز دید

 خوشبختانه نگاهی به آمارهای سرطانها از جمله سرطان خون، حکایت از بهبودی این بیماران و معالجه آنان دارد. البته دوره درمان بیماری سخت، طبعا کوتاه نخواهد بود.

بر اساس گزارش کنگره سرطان، هر ساله بر میزان ابتلا به سرطان در جهان دو برابر افزوده می‌شود و تا سال 2020 میزان موارد جدید ابتلا به سرطان حدود 20 میلیون نفر خواهد بود. افزایش سرطان تحت تاثیر بالا رفتن میزان امید به زندگی، آلودگی محیط زیست و استرس است.

این گزارش هم چنین نشان می دهد نرخ ابتلا به سرطان در کشورهای ثروتمند و پردرآمد جهان نسبت به کشورهای کم درآمد بسیار بالاتر است، به نظر می رسد نرخ چاقی و میزان مصرف مشروبات الکلی در این کشورها بسیار بالاتر است و در عین حال مردمشان فعالیت بدنی کافی ندارند.

البته از سوی دیگر باید به پیشرفته تر شدن تجهیزات تشخیص بیماری در این کشورها نیز اشاره کرد که باعث می شود بر خلاف کشورهای فقیر و کم درآمد تعداد بیش تری از سرطان ها شناسایی و تحت درمان قرار بگیرند.

بیشتر از 100 نوع سرطان شناخته شده است که می تواند هر قسمتی از بدن را درگیر نماید.

پنج نوع سرطانی که سبب بیشترین مرگ و میر می شوند بترتیب فراوانی عبارتند از: ریه، معده، کبد، روده و مری.

در کل دنیا، پنج نوع سرطانی که در زنان سبب مرگ می شوند بترتیب فراوانی عبارتند از: سینه، ریه، معده، روده و رحم.

البته در کشورهای پیشرفته سرطان رحم در ابتدای این فهرست قرار دارد.

شایعترین سرطانها مانند سینه، رحم و روده اگر به موقع تشخیص داده شوند قابل درمان هستند.
بیشتر از 30 درصد سرطان ها قابل پیشگیری هستند. با عدم مصرف سیگار، داشتن رژیم سالم، فعالیت فیزیکی و زیاده روی نکردن در مصرف الکل ابتلای سرطان کاهش می یابد.

با نگاهی به این حقایق می توان دریافت که می توان با فراهم کردن زندگی سالم، از ایجاد سرطان پیشگیری نمود و نیز با تشخیص زودرس آن به راحتی بر آن پیروز شد.

بیمه بیماری های سخت، به صورت دوره های 5 ، 10 ، 20 ، 65 و همچنین 75 و 100 سالگی به فرد بیمه شده عرضه می شود. درنمونه کاملتری،فرد بیمه شده می تواند در صورت عدم وقوع بیماری، تمامی مبالغ پرداختی حق بیمه را دریافت نمایند.

آمارها بسیار گویا هستند از هر 8 نفر 1 نفر دچار سرطان در امریکای شمالی و همانطور که به تازگی هم در رسانه ها اعلام شد از هر 2 نفر 1 نفر در دوران زندگی خود بیماری سخت را تجربه میکند

mohammad rahimian
محمد رحیمیان
صداقت من مهم تر از درآمد من است.
حتما با من برای مشورت تماس بگیرید.
تلفن مستقیم دفتر تورنتو
905-370-0011 📞
شرکت بیمه رحیمیان از سال ۲۰۰۲ در کانادا فعالیت دارد. ما عضو رسمی مشاوران بیمه و امور مالی در کانادا هستیم و با پشتوانه بیش از ۳۰ سال تجربه در ایران و کانادا، ارائه کننده خدمات بیمه فردی، گروهی و سرمایه گذاری می باشیم. من محمد رحیمیان و همکارانم، با تخصص و تجربه خود در زمینه بیمه، برای مشاوره رایگان در خدمتتان هستیم.
شرکت بیمه رحیمیان در تورنتو کانادا
whatsapp
مشاوره از طریق واتسپ