راهی بهتر و جدیدتر برای صاحبان بیزنس

آیا شما بیزنس خود را دارید ؟
راهی بهتر و جدیدتر برای افزایش امنیت مالی و کاهش هزینه، به بیانی دیگر با این برنامه، هزینه های بیمه و همچنین مزایای آن را نیز با شرکت تان تقسیم می کنید.
این برنامه، اصولا راهکار مناسبی برای صاحبان تجارت است و راه جدیدی از به کارگیری بیمه بیماری وخیم را با استفاده از یک مالکیت شراکتی Co-owner بین شما و شرکت تان، پیشنهاد می دهد.

تصور کنید زندگی شما در صورت رنج بردن از بیماربهای سخت که امروزه بسیار رایج است (طبق آمار جدید یک نفر از هر دو نفر در طول زندگی )، نظیر حمله قلبی، انواع سرطان و … چگونه تغییر خواهد کرد؟

ماهها طول خواهد کشید که بتوانید به وضعیت قبل بازگردید و در این مدت وضعیت شما و شرکت شما چگونه خواهد بود ؟
تجربه نشان می دهد، از آنجاییکه که صاحبان تجارت اغلب بیمه خوبی دارند در مورد مسایلی که مربوط به بیمه عمر می باشد اشراف داشته و از طرفی دیگر اهمیت محافظت از خودشان در برابر بروز بیماری وخیم و تاثیرات مخربی که چنین بیماری می تواند بر تجارتشان داشته باشد را می دانند.

بیمه بیماریهای وخیم مبلغی بین 25000 دلار تا دو میلیون دلار خواهد پرداخت که ضمن معاف از مالیات شما را قادر خواهد ساخت که فرد متخصصی را استخدام کنید که تا زمان بهبودی، بیزنس شما را اداره یا بدهی ها را پرداخت کرده و فکر شما نسبت به طلبکاران را آسوده کند.

بیمه بیماری وخیم مقدار پوشش از پیش تعیین شده ایی بر اساس قرارداد را در زمان بروز هر یک از 25 بیماری وخیم تحت پوشش بیمه، پرداخت می کند یا اینکه در صورت سلامتی تا پایان مدت قراردادتان حق بیمه تان را بازپرداخت می کند.

در واقع به این معنی است که علاوه بر فراهم کردن پوشش بیمه در زمان بروز بیماری وخیم، در صورت سلامت ماندن این بیمه می تواند به اندوخته پس اندازهای شما کمک کند به طوری که به شما اجازه می دهد که تا سقف 100درصد حق بیمه پرداخت شده خود و شرکت تان را دوباره بدست آورید.

 یک برگشت سرمایه خوب
 شرکت شما بنا به قراردادتان آنچه پوشش بیمه بیماری سخت نامیده می شود مانند مبلغی از بیمه که در صورت بیماری دریافت خواهید کرد را، تقبل می کند.
 در صورت فوت پرداخت 25 درصد پوشش قرار داد و یا کلیه مبالغ پرداختی، به عبارت دیگر هر کدام که بزرگتر است.
 برخورداری از مشاوره های حقوقی رایگان.
 امکان اخذ مشاوره های تشخیص پزشکی، بیمارستان، پزشک و در صورت نیاز به بستری شدن در خارج از کشور و موارد مربوطه نظیر اخذ تخفیف و همراهی.

 بنابراین در صورت بیماری، شرکت شما یک پرداخت بیمه برای مبلغ از قبل تعیین شده دریافت خواهد کرد. اما در صورت سلامتی، شما تا سقف 100 درصد حق بیمه ایی که پرداخت کرده اید بعلاوه مبالغی که شرکت شما پرداخت کرده است را دریافت می کنید که حداقل 15 درصد بازگشت پولی است که شما پرداخت کرده اید.

شماره تماس شرکت 9053700011 جوابگوی سوالات شما عزیزان میباشد. محمد رحیمیان کارشناس ارشد بیمه و سرمایه گذاری و عضو رسمی مشاوران متخصص بیمه و امور مالی کانادا به شماره ثبت 2065817 است.

mohammad rahimian
محمد رحیمیان
صداقت من مهم تر از درآمد من است.
حتما با من برای مشورت تماس بگیرید.
تلفن مستقیم دفتر تورنتو
905-370-0011 📞
شرکت بیمه رحیمیان از سال ۲۰۰۲ در کانادا فعالیت دارد. ما عضو رسمی مشاوران بیمه و امور مالی در کانادا هستیم و با پشتوانه بیش از ۳۰ سال تجربه در ایران و کانادا، ارائه کننده خدمات بیمه فردی، گروهی و سرمایه گذاری می باشیم. من محمد رحیمیان و همکارانم، با تخصص و تجربه خود در زمینه بیمه، برای مشاوره رایگان در خدمتتان هستیم.
شرکت بیمه رحیمیان در تورنتو کانادا
whatsapp
مشاوره از طریق واتسپ